Lead Generation met de Centerfold techniek

By Katinka | Online Ondernemen

groe-je-mailinglijst-met-de-centerfold-techniek

Lead Generation oftewel nieuwe mensen aantrekken in jouw community en op je mailinglijst, jij weet het, ik weet het en ondertussen weet (bijna) elke online ondernemer het. Het is HET geheim naar een droombedrijf. En met de Centerfold techniek groei jij zonder enige investering.

Waarom lead generation en mailinglijstgroei?

Wanneer jij een winkel bezit in een drukke winkelstraat of shoppingcenter jij je klanten uit de passerende mensen haalt. Wanneer jij een online business hebt, haal jij je klanten uit je mailinglijst. En jij hebt het veel makkelijker dan die winkelier die niet direct in communicatie kan gaan met de passanten. Maar jij wel! Want jij hebt de unieke mogelijkheid om een band op te bouwen met eenieder op jouw lijst.

Waarom ik zo dol ben op mailinglijst groei : omdat ik dan nooit iemand zou moeten overtuigen om te kopen.

De Centerfold lead generation en mailinglijstgroei techniek

Dit is mijn meest favoriete techniek om je mailinglijst te doen groeien – heel erg eenvoudig – en volledig automatisch 🙂 Yezzzzz, i like!!!! En jij ook.

Enne …. deze techniek kost niets!

Ken jij deze song?

Years go by I’m lookin’ through a girly magazine
And there’s my homeroom angel on the pages in-between
Refrein:

My blood runs cold
My memory has just been sold
My angel is the centerfold
Angel is the centerfold


Het is een liedje uit de jaren 1982 (mijn tijd dus) en toen zong ik het met luide stem maar wist niet waar het over ging. Het Centerfold meisje is de foto die je in het Playboy magazine ziet in het midden van dit magazine. En dit is de TOP foto, het TOP model en de trots van het hele magazine. Het is dus een vooraanstaande plek. Nu voordat jij denkt dat je voor deze lijstgroei techniek uit de kleren moet :), kan ik je vertellen dat dit gelukkig niet hoeft.

Hoe gaat de CENTERFOLD TECHNIEK dan wel in mekaar?

  • Kies een blogartikel of een cursus die jou ontzettend geholpen heeft met jouw business.
  • Schrijf een testimonial waar de eigenaar van dat artikel of cursus van gaat blozen.
  • Stuur deze naar die persoon en huppakee, meteen krijg jij een vooraanstaande plaats (de centerfold plaats) op hun website, op hun events, in hun blogs, …

lead-generation

Werkt dit echt?

Natuurlijk! Zorg er altijd voor dat je integer bent in wat je vertelt, wees specifiek en vertel concrete resultaten.

Voorbeeld : in mijn vroege businessdagen volgde ik een Facebook Marketing Power Basis cursus bij Anne Raaymakers en ik deed alles wat Anne me vertelde in die cursus. Resultaat : ik groeide. En ik vertelde haar dat met plezier. Regelmatig zie je iets van mij bij Anne passeren, zoals bijv. in het artikel over goede Facebookberichten (klik op de afbeelding) of op de testimonial pagina (klik op de afbeelding). Of gewoon op haar event, zoals ik onlangs vernam van een klant die naar het event van Anne was geweest.

mailinglijstgroei

artikel

of zie op de testimonial pagina

Jouw beurt

  • Kies vandaag 1 tot 5 blogs of cursussen uit die je daadwerkelijk geholpen hebben.
  • Maak een mooie getuigenis en stuur deze naar de eigenaar van het blog/cursus.
  • Done!

Oh, en met een mooie foto bij natuurlijk 🙂

Succes!

PS: als ik jou geholpen heb, bezorg ik jou ook graag een warm zitje of een Centerfold plaatske!

En vergeet niet om de cruciale fundamenten voor jouw online business te integreren :

Snel in je postvak!

Ken jij iemand die ook Happy Rich & Free wil leven? Deel!
Follow

About the Author

Katinka toont ambitieuze coaches, bloggers en online ondernemers hoe een Happy Rich & Free online business op te bouwen. Ze toont je hoe je prachtige online programma’s creëert, hoe je deze winstgevend in de markt zet en er een volledig geautomatiseerde structuur van maakt. Love free stuff? Ontdek HIER​ de EXACTE STAPPEN van zero naar 100.000

Leave a Comment:

(4) comments

Veron Goemans

Mooi blog Katinka over die centerfold techniek. Ik ga eens even kijken wie ik met een mooie getuigenis kan verrassen.

Nog wel een vraag. Ik zet er dus een foto van mezelf bij en achter mijn naam een link naar mijn website?

Reply

    Ja, ik vind sowieso dat wanneer jij een testimonial geeft, dat er ook iets voor jou in moet zitten. De beste relaties blijven bestaan door een win/win. En zelfs al wil jij belangeloos iemand helpen of iemand een mooie testimonial geven, toch vind ik dat je ook aan jezelf mag denken. Geven en nemen, daar draait de wereld op. Dus idd. ik zou kiezen voor een foto, je naam en je website.

    Reply

Ik heb ook testimonials op mijn salespagina staan. Dan zonder link natuurlijk.

Reply

    Waarom zonder link? Willen je klanten dit niet? Het is toch ook reclame voor hun boek.

    Reply
Add Your Reply

Leave a Comment: